Ruilen & Retourneren

Retourbeleid

Welkom bij Storvana! We streven ernaar om uw winkelervaring zo soepel mogelijk te laten verlopen. Hieronder vindt u ons retour- en terugbetalingsbeleid.

 

Retourbeleid

  1. Retourperiode:
    U heeft 14 dagen vanaf de datum van ontvangst van uw bestelling om een retourzending aan te vragen.

  2. Voorwaarden voor retourneren:
    • De artikelen moeten ongedragen, ongewassen en in originele staat zijn met alle labels nog steeds bevestigd.
    • Schoenen moeten worden geretourneerd in de originele doos, zonder beschadigingen aan de doos zelf.
    • Artikelen die niet aan deze voorwaarden voldoen, komen niet in aanmerking voor retournering.

  3. Hoe een retourzending aan te vragen:
    • Neem contact met ons op om een retourzending aan te vragen door een e-mail te sturen naar info@storvana.nl
    • Geef uw bestelnummer, de naam van het artikel dat u wilt retourneren en de reden voor retournering op.

  4. Verzendkosten: De kosten voor het retourneren van een artikel naar ons magazijn zijn voor rekening van de klant. Zorg ervoor dat u uw pakketje verzend met track & trace naar het magazijn. Houdt er rekening mee dat het retouradres in het buitenland is. Hierdoor zijn de retourkosten hoger dan in Nederland.
  • Nederland = €15 euro retourkosten
  • België = €20 euro retourkosten 

Neem Contact op via info@storvana.nl voor meer informatie over het retourbeleid en hoe je kunt ruilen.

     

    Terugbetalingsbeleid

    1. Terugbetalingstermijn:
      Zodra we uw retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd, zullen we uw terugbetaling verwerken binnen 7 werkdagen.

    2. Terugbetalingsmethode:
      Terugbetalingen worden uitgevoerd via dezelfde betaalmethode die is gebruikt bij de oorspronkelijke aankoop, tenzij anders overeengekomen.

    3. Restitutiebedrag:
      Het terug te betalen bedrag omvat alleen de prijs van het geretourneerde artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd, tenzij anders bepaald.

    4. Ontbrekende Terugbetalingen:
      Als u na 7 werkdagen nog geen terugbetaling heeft ontvangen, neem dan contact met ons op voor verdere assistentie.


    Annuleringsbeleid

    1. Annuleringsperiode:
      U kunt uw bestelling annuleren voordat deze is verzonden. Neem zo snel mogelijk contact met ons op als u uw bestelling wilt annuleren.

    2. Hoe een Bestelling te Annuleren:
      • Neem per e-mail contact met ons op om uw annulering aan te vragen.
      • Vermeld uw bestelnummer en de reden voor annulering.

    3. Annulering na Verzending: Als uw bestelling al is verzonden, kunt u deze helaas niet meer annuleren.
    Voor verdere vragen of informatie over ons omruil- en annuleringsbeleid, neem gerust contact met ons op via onderstaande contactgegevens.
     

    Retouradres

    • Alle retourzendingen dienen geretourneerd te worden naar ons magazijn. Het retouradres bevindt zich in buiten Nederland, maar wij sturen meerdere retourzendingen tegelijk terug om het milieu te sparen. Het retouradres is daarom wel in Nederland. De retourkosten zijn voor eigen rekening. U ontvangt het specifieke retouradres zodra u uw zending heeft aangemeld doormiddel van een email. Zorg ervoor dat je pakketje goed verpakt is en traceerbaar verzendt. Retourzendingen zonder track & trace kunnen wij niet aannemen. Na ontvangst verwerken wij uw retourzending zo snel mogelijk.